zz1235

Som selvstændig erhvervsdrivende er det vigtigt at promovere din forretning korrekt, for at være ligefrem, så nytter det ikke noget at bruge tonsvis af penge på unødvendige promoverings former, som selvstændig erhvervsdrivende er det vigtigt at du bruger hovedet – især økonomisk, hvis du vil skabe en god kapital i din virksomhed. Marketing behøver ikke at være dyr, for at virke!

Kvinde med shoppingposer

Brug poser med logo og skab en større kundekreds

Gentagende marketing er som regel god marketing og bruger du kun ét engangsbeløb, på denne form for promovering, er det endnu bedre! En nem og billig form for reklame, er indkøbsposer med virksomhedens logo på, for det første er det en effektiv måde for din virksomheds kunder, at fragte nyindkøbte varer hjem på og for det andet er det en effektiv og målrettet marketing form, da poserne bliver en form for reklamesøjle, hvis du samtidig køber billige poser med logo, har du skabt god promovering for din virksomhed, uden at sprænge budgettet. En af de største fordele ved denne form for marketing, er at dine kunder generelt vil genanvende din virksomheds poser og til vidt forskellige formål, alt fra opbevaring, til indkøbsturen eller til transportering af ting til og fra hjemmet. Dit logo og brand kommer dermed ud til mange forskellig mennesker, og af flere omgange, du har således skabt en billig og kontinuerlig promovering af din virksomhed.

øget salg diagram

Giv dig selv muligheden for mersalg

Ved at personliggøre din virksomheds poser, har du dermed skabt en større mulighed for, at nå ud til flere potentielle kunder og dermed skabe en større kundekreds. Posen er ydermere den sidste kontakt du har med kunden efter et salg, hvis dit logo er på den, sikre du også større muligheder for at din virksomhed forbliver i kundens tanker, når de har behov for netop dit produkt. Vælger du genanvendelige poser, er der mulighed for, at de bliver taget i brug af kunden efterfølgende, på denne måde forbliver du i kundes sind og kan dermed bedre holde fast i dine kunder. God og kapital fremmende marketing, behøver ikke være så kompliceret eller dyrt som det lyder, du kan sagtens holde det let og ligetil og stadig opnå større kundekreds og dermed mersalg.